niedziela, 24 lipca 2011

Zniecierpliwieni brakiem wpisów na blogu czytelnicy sami postanowili coś napisać. Krzysztof Kaczmarek i Łukasz Jastrubczak relacją z naprawy klamki do przyczepy kempingowej "Beyerland 495-B" rozpoczynają nową rubrykę "teksty gości" oraz dodają kolejny wpis do cieszącej się wielką popularnością rubryki "kącik poradnikowy".

Jak naprawić klamkę przyczepy kempingowej "Beyerland 496-B"?


























Opcja 1; koszt: 5000 ISK = ok.120PLN

Kupujemy niezbędne, prawdopodobnie, produkty w sklepie:
1) Klej Bison (odpowiednik Poxipolu, prawdopodobnie)













2) Pilnik



















3) Plastikowe elementy do łączeń hydraulicznych



















4) WD-40



















5) Piłkę do metalu.




















Najpierw przy pomocy piłki do metalu odcinamy porządany kształt z profilu plastikowego.













Szlifujemy go,



















do gładkości













rozrabiamy klej Bison














i łączymy plastikowy prostokąt z miejscem w klamce, z którego pierwotny element się oderwał.













zostawiając na wyschnięcie przez noc.














to samo robimy z drugą niedziałającą częścią, którą łączymy za pomocą kleju Bison.



















ale najpierw przemywamy obie części terpentyną.













kiedy rano okaże się że klej nie zadziałał, można spróbować jeszcze raz.













Opcja 2, koszt 7 ISK = ok. 10groszy
Prosimy w sklepie budowlanym pracownika o wywiercenie dwóch małych dziurek w odpowiednim do tego miejscu w klamce. Zakupione dwie śrubki wkręcamy w klamkę.













Zreperowana w ten sposób przyczepka, po miesięcznych podróżach może wrócić do właściciela.